Урок 59. Густота
населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні.
Виконайте
завдання:
Завдання 1. Опрацюйте параграф 51 підручника
Завдання 2.
Перегляньте відео до 6 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
Завдання 3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)
А)
Б)
В)
Завдання 4. Робота з географічною картою ст. 38 «Розселення населення».
Назвіть
регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону
вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .
Завдання 5. Робота з картою ст. 39. «Україна. Розселення населення».
А)
Назвіть області України з :
-
найвищою густотою населення
-
найнижчою густотою населення
Вкажіть
можливі причини такого розселення.
Б)
Порівняйте густоту населення Вінницької області із середньою в Україні.
Завдання 6. За посиланням
https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ ознайомтеся з
загальною чисельність населення України, картосхемою та виділіть найбільш
густозаселені на найменш густозаселені області. Запишіть їх у зошит.
Урок 58. Тема. «Механічний рух населення: причини і види міграцій,
основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора.
Міграційна політика»
Виконайте завдання:
1. Перегляньте відео: Механічний рух населення.
2. Опрацюйте параграф 49. У зошит випишіть визначення "міграції",
"еміграція", "імміграція".
3. Побудуйте у зошиті схему «Види
міграцій» та вкажіть їх приклади.
4. Розгляньте карту атласу ст. 41. «Міграції
населення».
Випишіть у зошит найбільші
міграційні потоки. Наприклад, Індія – США, Іспанія, Іран. (звідки – куди)
5. Сальдо міграції – різниця між
імміграцією та еміграцією.
Розгляньте карти атласу ст.. 41 і
випишіть області України з найбільшим і найменшим сальдо міграції. Декількома реченнями поясніть причину.
6. Випишіть визначення поняття
«діаспора.»
Випишіть та знайдіть на карті країни із найбільшою українською діаспорою.(західною та східною).
Урок 57. Практична робота. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Перед виконанням практичної роботи перегляньте відео Статево-вікові піраміди
та прочитайте текст підручника параграф 50.
Практична робота. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу
Урок. Тваринний світ України
1. Прочитати параграф 32
2. Переглянути відео Тваринний світ України
3. Пройти тестування за посиланням Рослинний і тваринний світ України
Урок. Рослинний покрив України.
1. Прочитати параграф 31
2. Розв'язати кросворд Рослини України
3. Скласти план заходів щодо збереження та відновлення рослинності у своїй місцевості.
Урок. Умови грунтоутворення. Основні генетичні типи грунтів України.
1. Прочитати параграф 29-30
2. Заповніть таблицю.
Тип грунту |
Де поширений |
Грунтотвірні породи |
Вміст гумусу |
Родючість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Перевірте свої знання, виконавши наступні завдання, переходячи за посиланнями:
посилання 1 («Фрагменти зображення»)посилання 2 («Просте упорядкування)
Немає коментарів:
Дописати коментар