Дистанційне навчання географія 8 клас

Урок 59. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні.

Виконайте завдання:

Завдання 1. Опрацюйте параграф 51 підручника

Завдання 2. Перегляньте відео до 6 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ

 Завдання 3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)

А) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.

Б) Яка середня густота населення в Україні?

В) Чи впливає кількість населення у країні на густоту населення? Як саме?

 Завдання 4. Робота з географічною картою ст. 38 «Розселення населення».

Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .

 Завдання 5. Робота з картою ст. 39. «Україна. Розселення населення».

А) Назвіть області України з :

-         найвищою густотою населення

-         найнижчою густотою населення

Вкажіть можливі причини такого розселення.

Б) Порівняйте густоту населення Вінницької області із середньою в Україні.

 Завдання 6.    За посиланням

https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ ознайомтеся з загальною чисельність населення України, картосхемою та виділіть найбільш густозаселені на найменш густозаселені області. Запишіть їх у зошит. 

Урок 58. Тема. «Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика»

Виконайте завдання:

1.     Перегляньте  відео: Механічний рух населення.

2. Опрацюйте параграф 49. У зошит випишіть визначення "міграції", "еміграція", "імміграція". 

3. Побудуйте у зошиті схему «Види міграцій» та вкажіть їх приклади.


4. Розгляньте карту атласу ст. 41. «Міграції населення».

Випишіть у зошит найбільші міграційні потоки. Наприклад, Індія – США, Іспанія, Іран. (звідки – куди)

5. Сальдо міграції – різниця між імміграцією та еміграцією.

Розгляньте карти атласу ст.. 41 і випишіть області України з найбільшим і найменшим сальдо міграції.  Декількома реченнями поясніть причину.

6. Випишіть визначення поняття «діаспора.» 

Випишіть та знайдіть на карті країни із найбільшою українською діаспорою.(західною та східною). 

Урок 57. Практична робота. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.

Перед виконанням практичної роботи перегляньте відео Статево-вікові піраміди

та прочитайте текст підручника параграф 50.

Практична робота. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу

Урок. Тваринний світ України

1. Прочитати параграф 32

2. Переглянути відео Тваринний світ України

3. Пройти тестування за посиланням Рослинний і тваринний світ України


 Урок. Рослинний покрив України.

1. Прочитати параграф 31

2. Розв'язати кросворд  Рослини України

3. Скласти план заходів щодо збереження та відновлення рослинності у своїй місцевості.

Урок. Умови грунтоутворення. Основні генетичні типи грунтів України.

1. Прочитати параграф 29-30

2. Заповніть таблицю.

Тип грунту

Де поширений

Грунтотвірні породи

Вміст гумусу

Родючість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Перевірте свої знання, виконавши наступні завдання, переходячи за посиланнями:

посилання 1    («Фрагменти зображення»)

посилання 2   («Просте упорядкування)
Результати виконання завдань надіслати вчителю на електронну пошту.

Немає коментарів:

Дописати коментар